Fandom

Gumball Wiki

Zegarek

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zegarek - 16 odcinek drugiego sezonu i 52 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Fabuła Edytuj

Richard ofiaruje Gumballowi stary zegarek, będący pamiątką rodzinną. Gumball nie jest jednak zadowolony z prezentu, zwłaszcza gdy dowiaduje się, że ojciec wcześniej próbował wcisnąć go też Darwinowi. Chłopcy spierają się o to kto ma zachować niechciany zegarek. W końcu Darwin oddaje go napotkanemu na ulicy starszemu panu. Gumball stwierdza, że dawanie pamiątki rodzinnej obcej osobie nie było dobrym pomysłem i bracia postanawiają odzyskać zegarek od Marvina Finklehimera, któremu Darwin go przekazał. Ten jednak nie zamierza zwracać nowego nabytku. Po wielu próbach odebrania zegarka seniorowi Gumball i Darwin są zmuszeni powiedzieć swojemu ojcu, że stracili cenny przedmiot. Okazuje się jednak, że dla Richarda nie miał on żadnej wartości. Chłopcy mówią Marvinowi, że może sobie zatrzymać ten zegarek. Tymczasem starszy pan chce, po wcześniejszym przemyśleniu sprawy, koniecznie oddać przedmiot Wattersonom. Bohaterowie idą więc na kompromis - zegarek ma zostać u Marvina, ale należeć do rodziny Gumballa. Po powrocie do domu bracia oglądają wraz z ojcem program telewizyjny, w którym prowadzący znajduje cenne rzeczy w domach uczestników i wycenia je. Zauważają tam identyczny zegarek, jak ten, który jest ich rodzinną pamiatką. Okazuje się, że jego wartość to 700 $ i Wattersonowie biegną go odzyskać. Marvin, który również oglądał ten program telewizyjny, zmienia zdanie co do przynależności zegarka do sąsiadów i ucieka na swoim elektrycznym skuterze dla seniorów. Gumball, Darwin i Richard ruszają w pogoń na podobnych pojazdach. Gdy w końcu chłopcy doganiają Marvina, ich skuter jedzie ku zderzeniu czołowemu z wehikułem staruszka. Początkowo obie strony są zdeterminowane do dalszej jazdy, ale ostatecznie stwierdzają, że nie warto ryzykować życia dla 700 $ i zeskakują na ziemię. Skutery zderzają się delikatnie. Darwin proponuje podział pieniędzy ze sprzedaży zegarka, ale nagle oba pojazdy eksplodują z ogromną siłą odrzucając bohaterów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki