FANDOM

Zdrajca - 19 odcinek czwartego sezonu i 135 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Fabuła Edytuj

Alan wykręca się od przyjścia na kolację przeprosinową zorganizowaną przez Gumballa podając ważny powód. Gumball podejrzewa jednak, że balon go oszukał i w rzeczywistości świetnie się bawi gdzie indziej. Postanawia go przyłapać na gorącym uczynku i zemścić się na nim.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku okazuje się, że ojciec Alana jest chirurgiem.
  • Sposób w jaki Gumball przygotowuje kolację jest nawiązaniem do filmików kanału HowToBasic na youtube.
  • Melted Cheese Guy wypowiadając swój greps podczas zakładania okularów przeciwsłonecznych nawiązuje do serialu CSI: Miami, w którym główny bohater postępuje tak samo.
  • Muzyka odtwarzana podczas "operacji" przeprowadzanej przez Gumballa i Darwina oraz zniknięcie zegarka jednego z "chirurgów" to nawiązania do gry Surgeon Simulator.
  • Eksplodowanie osób potrąconych przez biegnącego Gumballa to nawiązanie do gier z serii Metroid, w których główny bohater posiada taką samą umiejętność.
  • W polskiej wersji językowej Gumball mówi "Ktoś coś ?" (w oryginale jest zwykłe "Any ideas ?"), co nawiązuje do pytania popularnego ostatnio na grupach sprzedażowych w serwisie Facebook.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki