Fandom

Gumball Wiki

Zasady

258stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zasady - 10 odcinek piątego sezonu i 166 ogółem Niesamowitego świata Gumballa

Fabuła Edytuj

Gumball i Darwin wydają Bobertowi szczegółowe instrukcje dla pewności, że będzie postępował w sposób bezpieczny dla otoczenia. Robot jednak wykorzystuje swoją specyficzną logikę do zinterpretowania tych poleceń i bracia szybko przekonują się, że powinni być bardziej precyzyjni. Bo inaczej wszyscy zginą ...

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Bobert próbuje dokonać autodestrukcji, w tle gra 8-bitowa wersja II sonaty fortepianowej Chopina.
  • Bobert próbuje usunąć System32. Jest to nawiązanie do folderu w systemie Windows zawierającego kluczowe dla jego działania pliki.
  • W scenie, w której mrówki przechodzą przez ulicę, w tle gra fragment utworu String Quintet in E majorBoccheriniego.
  • Gdy Bobert próbuje zniszczyć ludzkość, jego oko przypomina HAL 9000 z filmu 2001: Odyseja kosmiczna.
  • Według tego odcinka wirusy są organizmami żywymi, podczas gdy w rzeczywistości nie należą do form życia. Może to jednak być uzasadnione w świecie serialu wydarzeniami z odcinka Wirus.
  • Zasada, zgodnie z którą Bobert nie może nikogo skrzywdzić ani pozwolić na krzywdzenie, jest nawiązaniem do I prawa robotyki Asimova.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki