FANDOM

Wybór - 6 odcinek piątego sezonu i 162 ogółem Niesamowitego świata Gumballa

Fabuła Edytuj

Wspominając jak spotkała RichardaNicole zaczyna zastanawiać się czy jej życie nie byłoby lepsze gdyby obrała inną ścieżkę.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku okazuje się, że nazwisko panieńskie Nicole to Senicourt. Tak samo brzmi nazwisko panieńskie matki twórcy serialu.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym pokazano młodszą Anais.
  • Z karty ocen Nicole wynika, że w retrospekcji ma 12 lat.
  • Wygląd Pana Senicourta przypomina kota z mema Grumpy Cat.
  • Piosenka Banana Boba jest przeróbką It's Now or Never Presleya.
  • Scena, w której Bana Bob podchodzi do Nicole ukrywającej się w piwnicy jest nawiązaniem do sceny z filmu Psychoza Hitchcocka.
  • Muzyka grana w tle podczas scenki z hipotetycznego małżeństwa Nicole i Harolda to Preludium deszczowe Chopina.
  • Muzyka grana podczas gdy Nicole wyobraża sobie własny grób to Toccata i fuga d-moll Bacha.
  • Montaż scen z młodości Nicole i Richarda przypomina koncepcję zastosowaną w filmie Odlot.
  • Fryzura nastoletniej Nicole przypomina nieco styl Ramony Flowers z serii Scott Pilgrim.
  • Koszula Richarda, którą ma na sobie gdy Babcia Jojo wyrzuca go z domu, przypomina logo Snaggletooth znanej kapeli Motorhead.
  • W scenie gdy Nicole zostaje futurystycznym dyktatorem, w tle widać rzeźbę przypominającą hotel Ryugyong, który jest symbolem północnokoreańskiej dyktatury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki