Fandom

Gumball Wiki

W sieci

247stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W sieci -  15 odcinek czwartego sezonu i 131 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Fabuła Edytuj

Gumball i Darwin próbują oderwać się od internetu, lecz wpadają w otchłań strony Elmore Stream.

Ciekawostki Edytuj

  • Woody - pies twórcy serialu pojawia się w jednym z filmików.
  • Aktorka, która gra ludzką wersję Sussie to Maisy Wilgoss.
  • Jeden z filmików na Elmore Stream to udostępniony przez użytkownika B Bocquelet "Niesamowity świat Gumballa Reklama Filmu" co jest jedną z przesłanek ku temu, że planowany jest film na podstawie tej kreskówki.
  • Alan podejmuje się słynnego wyzwania Ice Bucket Challenge.
  • Richard wymienia gry dostępne w systemie Windows - Saper i Pasjans.
  • W pewnym momencie widać na ekranie zieloną planszę podobną do tych, które Motion Picture Association of America dodaje do zwiastunów filmów.
  • "10 godzin chihuahua z saksofonem" to nawiązanie do praktyki umieszczania w internecie filmików zapętlonych tak by trwały wiele godzin.
  • Remix Tobiasa nawiązuje do filmików z serii Youtube Poop.
  • W remixie Tobiasa widać przez chwilę twarz podobną do mema Rage Guy.
  • Filmik Szeryfa Donuta jest zatytułowany "Don Trump", co nawiązuje do ówczesnego kandydata na prezydenta USA - Donalda Trumpa.
  • Richard mówiąc "Niezła gra, daję 8/10" prawdopodobnie nawiązuje do serwisu IGN z recenzjami gier.
  • Filmik Roba jest zatytułowany W.R.E.C.K.T.R.E - nawiązanie do organizacji SPECTRE z filmu pod tym samym tytułem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki