Fandom

Gumball Wiki

Tina Rex

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tina Rex
Tina.png
Imię: Tina
Nazwisko: Rex
Gatunek: Tyranozaur
Płeć: Żeńska
Wiek: 14
Zajęcie: Uczeń
Kolor: Brązowo-szaro-zielony
Kolor oczu: Żółty

Tina Rex, jak wskazuje jej nazwisko, jest tyranozaurem. Jest jedną z głównych  postaci w serialu. Lubi dręczyć słabszych, uczy się w szkole w Elmore.

WyglądEdytuj

Tina jest bardzo dużym i przerażającym tyranozaurem. W przeciwieństwie do swojego ojca, ma bardziej realistyczny wygląd i osobowość. Tina jest pokryta grubymi, brązowo-szarymi łuskami od głowy aż do ogona. Ma ogromne usta pełne wielkich, białych zębów i cuchnący oddech.

W sezonie 2 Tina zmienia swój kolor na czarnawo-szary i ma większe zęby,  jej oczy są zaś mniejsze i bardziej okrągłe. Wygląda dzięki temu bardziej realistycznie.

OsobowośćEdytuj

Tina jest uczennicą Szkoły w Elmore, prawdopodobnie jedną z najwredniejszych i najsilniejszych postaci w serialu. Regularnie dręczy swoje szkolne ofiary, np. Oczo, co może robić z łatwością. Jamie jest jej jedynym przyjacielem i pomocnikiem. Tina lubi Gumballa, co wyznaje w odcinku Walka. Gumball powiedział że ,,jest tylko groźną koleżanką" Prawdopodobnie zakochała sie w Hektorze.

Tina mieszka na złomowisku razem ze swoim ojcem. Być może są zbyt biedni by pozwolić sobie na dom, lub zbyt duzi by zmieścić się w nim. Tina najwyraźniej nigdy nie miała żadnej zabawki, co skłoniło ją do przywłaszczenia Daisy, pluszowego osła Anais. Twierdziła, że chciała ją oddać, ale nie pozwoliła jej na to samotność.

Pomimo prześladowania wszystkich uczniów przyznała, że boi się Nicole Watterson (odc. Walka).

Stwierdzono również, że Tina znęca się nad innymi ze względu na brak uznania jej kobiecości. Stało się to czymś w rodzaju samospełniającej się przepowiedni - Tina zachowuje się jak potwór, ponieważ jest traktowana jak potwór.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najwyższą dziewczyną w szkole.
  • Jej imię pochodzi od nazwy T-Rex.
  • Tina została zaprojektowana w oparciu o tyranozaury z filmów King Kong i Park Jurajski.
  • Jest podobna do Tiny T. Rex z filmu Rodzinka robinsonów.
  • W odcinku Walka wyznała, że Gumball jest jej przyjacielem.
  • Jest bardzo często widziana z otwartym pyskiem.
  • Okazuje się, że ma zwyczaj stukania palcami o biurko.
  • Została dwa razy w tej samej klasie.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki