Fandom

Gumball Wiki

Sobowtóry

258stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sobowtóry - 11 odcinek piątego sezonu i 167 ogółem Niesamowitego świata Gumballa

Fabuła Edytuj

Gumball i Darwin są zaskoczeni, gdy spotykają Chi Chi'ego i Ribbita - rodzeństwo kopiujące wszystko, co młodzi Wattersonowie mówią i robią. Na domiar złego rodzina plagiatorów zarabia na naśladowaniu oryginalnych postaci w sieci.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatni odcinek z Jacobem Hopkinsem i Terrellem Ransom Jr. podkładającym głos Gumballa i Darwina i pierwszy, w którym pojawiają się nowi voiceactorzy - Nicolas Cantu jako Gumball i Donielle T. Hansley Jr. jako Darwin.
    • Zmiana ta następuje na koniec odcinka - przez Gumballa i Darwina przechodzi zakłócenie i bohaterowie burzą czwartą ścianę zauważając, że nagle zmienił się ich głos.
  • W tym odcinku parodiowana jest kreskówka Miracle Star - chińska podróbka Niesamowitego świata Gumballa.
    • Nawiązano również do faktu, że w Miracle Star nie ma odpowiednika Anais, ponieważ w Chinach do niedawna funkcjonowało prawo zabraniające posiadania więcej niż 1 dziecka z uwagi na przeludnienie (Ribbit był traktowany jako zwierzątko domowe).
    • Pierwszy filmik rodziny sobowtórów to odtworzona scena z Miracle Star, która była z kolei kopią sceny z pierwszego odcinka Niesamowitego świata Gumballa.
  • Na stronie opisującej rodzinę sobowtórów, po zastosowaniu tłumaczenia, widnieje informacja, że Ribbit jest zielony, chociaż w rzeczywistości był on niebieski. Może to wynikać z faktu, iż w tradycyjnym języku chińskim nie ma osobnych określeń na te 2 kolory. Dopiero jego nowoczesna odmiana posiada osobne nazwy.
  • Scena, w której Richard ślini się na wszystko co Gumball mówi przypomina zachowanie Homera z kreskówki Simpsonowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki