FANDOM

Sarah G. Lato
Sarah-dolly
Sarah
Płeć: Żeńska
Gatunek: Lód
Zajęcie: Uczeń
Kolor: Żółty i pomarańczowy
Kolor oczu: Czarny

Sarah G. Lato - szkolna koleżanka oraz psychofanka Gumballa i Darwina, jest waniliowym lodem.

Wygląd Edytuj

Sarah jest antropomorficznym waniliowym lodem w rożku. Porcja lodów, jako jej głowa jest żółta, a rożek, służący Sarah jako ciało, jest koloru pomarańczowego, z brązowymi paskami. Z rożka wystają chude, żółte oraz dosyć długie ręce i nogi - wyglądają jak roztopiony lód wyciekający z wafelka.

Osobowość Edytuj

W pierwszych odcinkach wydawało się, że jest cichą, rzadko mówiącą osobą. W kolejnych odcinkach z jej udziałem okazało się, że ma urojenia, jest ekscentryczką i stalkerką. Myśli, że wydarzenia w których uczestniczy odbywają się w serialu, a ona sama jest jego główną bohaterką. Sarah ma obsesję na punkcie Gumballa i Darwina, wydaje się jej, ze są przyjaciółmi. Często fantazjuje o ślubie z jednym z nich. Darwin i Gumball byli pierwszymi osobami, z którymi rozmawiała w szkole.

W odcinku ''Fantazja'' powiedziała,że jest Otaku co potwierdza to,że rysuję mangę,miała koszulkę z japońskim napisem i to,że znalazła notatnik wzorowany na Death Note a potem łączyła ludzi ze sobą tak jak robią ''shipy'' swoich ulubionych postaci fani anime i mangi.

Ciekawostki Edytuj

  • Sarah pojawiła się jako nowy uczeń w klasie panny Simian.
  • Wydaje się, że jest najwyższą dziewczyną w szkole (oprócz Tiny).
  • Pierwszą rolę dostała w odcinku "Głos".
  • Zgodnie z szablonem postaci, miała nazywać się Dolly.
  • Była kiedyś studentem Wyższej Szkoły w Richwood.
  • Jest postrzegana jako kanibal, ponieważ jadła lody waniliowe.
  • Jest Mangaką, czyli osobą, która rysuję mangę.

Galeria Edytuj