FANDOM

Rycerze - 3 odcinek drugiego sezonu i 39 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Streszczenie Edytuj

Gumball chce się uczyć razem z Penny, jednak jej ojciec nie wyraża na to zgody. Na dodatek Gumball musi rywalizować z Tobiasem o względy dziewczyny.

Fabuła Edytuj

Wizyta Penny to dla Gumballa niezwykle ważna sprawa, dlatego wszystko musi być przygotowane idealne. Tak przynajmniej sądzi on sam. Powód? Nie, to nie nauka do referatu o średniowieczu, tylko to, że Gumball jest w niej bardzo zakochany. Mimo to, wiadomo, że nie wszystko pójdzie "idealnie". Poza tym Gumball nie tylko musi walczyć o serce Penny z "Sir" Tobiasem, ale także poprawić zepsutą reputacje o jego rodzinie u ojca Penny. Co prawda Penny bliżej do Gumballa niż do "Sir" Tobiasa, jednak ten drugi chce wyzwać Gumballa na pojedynek o serce dziewczyny. Gumball porządnie obrywa w walce wręcz. Jednak później, kiedy życie Penny jest zagrożone przez nieuwagę jej ojca, Gumball staje na wysokości zadania, pokonuje "Sir" Tobiasa i ratuje dziewczynę przed rozpędzonym samochodem. Mimo to wcale nie poprawiają się chłodne relacje reszty rodziny Gumballa z ojcem Penny, panem Fitzgeraldem, a wręcz przeciwnie, bo przecież "mało nie przejechał im dzieciaka" i zdemolował część domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Scena, w której Tobias uwalnia swoją stopę spod drzwi i wydaje charakterystyczne odgłosy z bólu jest parodią podobnej sceny w kreskówce Family Guy, gdzie Peter rani się w kolano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki