Fandom

Gumball Wiki

Rocky Robinson

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Rocky Robinson
Rocky.png
Rocky Robinson
Płeć: Męska
Gatunek: Marionetka
Wiek: 27 lat
Zajęcie: Woźny
Kolor: Pomarańczowy
Kolor oczu: Czarny

Rocky Robinson - pomarańczowa kukiełka, syn Gaylorda i Margaret Robinsonów. Pracuje w szkole w Elmore na bardzo wielu stanowiskach, między innymi jako woźny czy kierowca autobusu.

WyglądEdytuj

Rocky jest rodzajem kukiełki pokrytej gęstym, rozczochranym pomarańczowym futrem. Ma długi, czerwono-żółty nos w paski, który przypomina źle nadmuchany balon. Ręce również ma żółte, lecz z mniejszą ilością sierści. Zwykle nosi czarny T-shirt z logo AB/CD i niebieskie spodnie jeansowe, nie ma butów. Przypomina muppeta. Ma duże białe oczy z czarnymi tęczówkami. Jest gruby, co widać po opływowym kształcie i wystającym brzuchu z pod koszuli. Często przedstawiany z mopem trzymanym jak gitara. Pod względem wyglądu bardzo się różni od rodziców.

OsobowośćEdytuj

Rocky pełni wiele funkcji w szkole w Elmore - gotuje, sprząta itp. Jest dobrym przyjacielem wielu uczniów i lubi spędzać z nimi czas, zwłaszcza z Gumballem. Jest miły, uprzejmy i sympatyczny. Nie lubi rozmawiać ze swoimi rodzicami, którzy nie są zadowoleni z jego kariery zawodowej. Zawsze zachowuje stoicki spokój, co widać w odcinku Duch, gdy Gumball opętany przez Carrie żąda od niego więcej jedzenia (Rocky spokojnie odpowiada, że nic już nie ma, ale można jeszcze oblizać chochlę).

CiekawostkiEdytuj

  • Rocky jest prawdopodobnie fanem muzyki rockowej.
  • Jego T-shirt z 1 sezonu nawiązuje do zespołu AC/DC. Od drugiego sezonu widnieje na nim napis "BISOU" (z francuskiego pocałunek) co z kolei, w połączeniu ze stylem napisu, jest nawiązaniem do zespołu KISS (kiss to po angielsku pocałunek).
  • Zajął 7 miejsce w Wyścigu Głupków.
  • Wiek Rockiego jest różny zależnie od źródła. W "Tajemnicy" podaje swój wiek jako 27, lecz z oficjalnej strony japońskiej wynika, że ma 31 lat.
  • Rocky okazuje się być uczulony na pyłki.
  • Rocky w odcinku Małpa mówi, że lubi wszystkich poza Panną Simian.
  • W odcinku Geniusz wyjeżdża do laboratorium, skąd miał nie wrócić, ale mimo tego pojawia się w dalszych odcinkach.

GaleriaEdytuj

Rocky Robinson.jpg

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rocky Robinson

  • Teri

    6 wiadomości
    • To odcinek ,,Impreza" Dziś leciał
    • Dzięki !

Więcej z Fandomu

Losowa wiki