Fandom

Gumball Wiki

Praca

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Praca - 8 odcinek drugiego sezonu i 44 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Fabuła Edytuj

Richard otrzymuje posadę dostawcy pizzy. Od tej chwil w Elmore zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Wattersonowie muszą sprawić by Richard został zwolniony bo inaczej dojdzie do ogromnej katastrofy.

Bohaterowie Edytuj

Piosenki Edytuj

"pizza pizza pizza" - rodzina Banana Joe

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka grana gdy Richard tłumaczy jak można podkradać pizzę przypomina motyw Mii Channel z Nintendo.
  • Pizzeria, w której zatrudnia się Richard nazywa się Fervidus Pizza. Słowo fervidus z łaciny oznacza "ognisty".
  • Pan Small wspomina o tybetańskiej diecie polegającej na odżywianiu się tylko promieniami słonecznymi. Może to być nawiązanie do przypadku kobiety ze Szwajcarii, która próbowała żyć w ten sposób.
  • W tym odcinku jest kilka nawiązań do filmu Omen z 1976 roku, głównie dziwne zjawiska pojawiające się gdy Richard rozwozi pizzę i znaczna ilość muzyki chóralnej granej podczas tych katastrof.
  • Sceny, w których Wattesonowie zmieniają kolory, wygląd i miejsca jest nawiązaniem do kreskówki Time Warp Trio.

Błędy Edytuj

  • Gdy Nicole zmieniła się w dziecko, zniknęły jej wąsy po prawej stronie twarzy.
  • W samochodzie, gdy Nicole zmienia się w realnego kota, Darwin za nią pozostaje niezmieniony. Natomiast w kolejnej scenie staje się już złotą rybką z nogami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki