FANDOM

Podpis - 5 odcinek czwartego sezonu i 121 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Streszczenie Edytuj

Gdy Richard dowiaduje się, że jego matka chce wyjść za Louiego, postanawia adoptować mężczyznę by zabronić im wzięcia ślubu.

Fabuła Edytuj

Richard przybija do ściany zdjęcie z wakacji, a Louie oznajmia mu, że chce wziąć ślub z jego matką. Richard tak mocno zgrzyta zębami z wściekłości, że powstaje iskra powodująca wybuch gazu. Richard odbiera słowa Darwina: "Bądź miłym tatą i uśmiechnij się do Louiego" jako: "Bądź miłym tatą Louiego" i postanawia go zaadoptować a następnie zabraniać spotykania się z Babcią Jojo. Podsuwa mu więc papiery adopcyjne do podpisania mówiąc, że to lista gości na wesele. Louie postanawia odegrać się na Richardzie i daje Nicole formularz szkolny do podpisania. W rzeczywistości są to dokumenty, na których mocy Nicole zostaje jego córką. Następnie Louie zabrania jej spotykania się z Richardem. Dzieci postanawiają odkręcić to zamieszania, ale w tym celu muszą odszukać prawdziwego ojca Richarda - Frankiego Wattersona, który jest teraz patriarchą rodziny. Tylko gdy on adoptuje Richarda, sytuacja wróci do normy. Frankie zauważa ogłoszenie w gazecie napisane, przez jego rodzinę i postanawia wykorzystać okazję by przejąć dom Wattersonów. Wraca więc do rodziny i zamiast papierów adopcyjnych podpisuje inny dokument, zgodnie z którym dom należy do niego a następnie biegnie do urzędu. Wattersonowie są w szoku gdy zauważają co się stało. Anais stwierdza jednak, że jeśli Louie poślubi Babcię Jojo i przyjmie jej nazwisko, to stanie się głową rodziny i dom będzie należał do jego prawowitych właścicieli. W urzędzie Wattersonowie wykorzystują chwilę słabości Frankiego i szybko dają papiery adopcyjne urzędnikowi do zatwierdzenia. Smutny Frankie odchodzi, ale Richard go zatrzymuje i daje mu do podpisania kolejne dokumenty adopcyjne, by mężczyzna znów stał się jego ojcem, za którym Richard tak tęsknił.

Ciekawostki Edytuj

  • W jednej ze scen Nicole ma dodatkową wysuwaną szczękę przypominającą tą, którą miały Ksenomorfy z filmów z serii Obcy.
  • Piosenka, którą Wattersonowie śpiewają by uczcić ponowne zjednoczenie rodziny, jest parodią utworu "We are family" Sister Sledge.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki