FANDOM

Penny Fitzgerald
20111130184617!Penny
Penny
Płeć: Żeńska
Gatunek: zmiennokształtna istota magiczna
Wiek: 12 lat
Zajęcie: Uczennica

Cheerleaderka

Kolor skorupy: Brązowy
Kolor poroża, rąk i nóg: Beżowy
Kolor prawdziwej formy: żółty, pomarańczowy

Penny Fitzgerald jest postacią drugoplanową. w Niesamowitym Świecie Gumballa. Przed wydarzeniami z odcinka "Skorupa" była humanoidalnym orzeszkiem ziemnym z porożem, oraz uczennicą klasy Panny Simian. Gumball i Penny od zawsze byli w sobie mocno zauroczeni, ale oboje mieli problem z okazaniem sobie tych uczuć, aż do wydarzeń z odcinka "Skorupa", gdzie Gumball finalnie wyznał jej swoje uczucia i pocałował ją w usta. Obecnie jest członkinią szkolnej drużyny cheerladerek (chociaż nie mówi o tym zbyt dużo).

WyglądEdytuj

Od sezonu 1 do odcinka "Skorupa" Penny była rodzajem antromoporficznego orzeszka. Podobnie jak reszta jej rodziny posiada wyrastające jej z głowy rogi. W sezonie 3 odcinek "Skorupa" ujawnił, że Penny jest zmiennokształtną wróżko-podobną istotą. Jej kształt zależy od tego jak czuję się w danej chwili. Jednak każdy jej kształt posiada parę poroży.

W sezonie 2 zmieniono wygląd skorupy Penny. Wcześniej była prostsza i bardziej przypominała skorupę jej ojca, ale została zakrzywiona żeby upodobnić ją do jej siostry i matki. Jej poroże zmniejszyło się i ściemniało, oraz usunięto otwory na ramionach.

Penny zwykle nie nosi zbyt wielu ubrań, poza parą pomarańczowych trampek i białymi skarpetkami oraz biało-czerwonymi opaskami na rękach (przed wyjściem ze swojej skorupy). Jest często zauważana z parą białych pomponów.

W sezonie 3 jej wygląd pozostaje taki sam aż do odcinka "Skorupa". Po wyjściu ze swojej skorupy dzięki namową Gumballa ujawniła się jej zawartość. Penny może zmienić się w dowolne stworzenie w zależności od tego jak czuję się w danej chwili, ale jej domyślną formą jest żółto-brązowa wróżko-podobna istota z porożem. Jej ciało nabiera kształtu jej skorupy, a górna część jej ciała nabiera coraz jaśniejszych odcieni żółtego i pomarańczowego, czasami różowego w kolorystyce. Jej prawdziwe oczy i usta są teraz widoczne, a także białe rzęsy połączone z jej oczami. Ma brązowe źrenice, pomarańczowe usta i brwi. Ma również skrzydła, których może używać do unoszenia się nad ziemią. Po wydarzeniach ze "Skorupa", peny pozostała w swojej wróżko-podobnej formie.

OsobowośćEdytuj

Penny jest niezwykle miła i sympatyczna. Ma dużo przyjaciół. Jest jedną z niewielu osób, które rozumieją Gumballa, w którym jest zakochana. Jest bardzo urocza.

Penny czasami się irytuje i potrafi uciec się do oszustwa. Stara się bardziej dostrzegać zalety, niż wady innych osób. Jest także opiekuńcza, wyrozumiała i niezależna.

Jest wysportowana, czego dowodzi bycie cheerleaderką i członkinią klubu, w którym ćwiczyła pływanie synchroniczne. W "Sukience" jest jedną z pierwszych osób, które jako pierwsze kończą bieg po torze.

CiekawostkiEdytuj

  • Najwyraźniej jest uczulona na orzeszki arachidowe, chociaż sama nim jest.
  • Jest też uczulona na jagody.
  • W "Kwiatku" okazuje się że Leslie jest jej kuzynem.
  • Od odcinka "Skorupa" ma postać zmiennokształtnej wróżko-podobnej istoty i nie nosi już swojej skorupy.
  • W pierwotnych koncepcjach miała ciemniejsze rogi.
  • Gdy wyszła ze skorupy miała brązowe oczy.

GaleriaEdytuj