Fandom

Gumball Wiki

Penny

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Penny Fitzgerald
20111130184617!Penny.png
Penny
Płeć: Żeńska
Gatunek: zmiennokształtna istota magiczna
Wiek: 12 lat
Zajęcie: Uczennica

Cheerleaderka

Kolor skorupy: Brązowy
Kolor poroża, rąk i nóg: Beżowy
Kolor prawdziwej formy: żółty, pomarańczowy

Penny Fitzgerald - fistaszkiem z porożem, koleżanka z klasy Gumballa. Gumball i Penny byli zawsze bardzo w sobie zakochani, ale nie potrafili się przemóc i wyznać co do siebie czują aż do odcinka Skorupa.

WyglądEdytuj

Penny jest orzeszkiem arachidowym. Podobnie jak reszta jej rodziny, posiada poroże. Jej ciało jest rodzajem skorupy, z której wystają ręce, nogi i głowa. W sezonie drugim jej wygląd zmienił się nieznacznie, poroże stało się mniejsze i ciemniejsze, a "powłoka" zakrzywiona.

Zwykle nie nosi odzieży poza trampkami i opaskami na ręce. Jest także widywana z pomponami.

W odcinku Skorupa okazało się, że Penny jest w rzeczywistości zmiennokształtną wróżko-podobną istotą. Jej forma zależy od emocji. Zwykle ma postać żółtej istoty z małymi rogami i skrzydłami, które umożliwiają jej unoszenie się nad ziemią.

OsobowośćEdytuj

Penny jest niezwykle miła i sympatyczna. Ma dużo przyjaciół. Jest jedną z niewielu osób, które rozumieją Gumballa, w którym jest zakochana. Jest bardzo urocza.

Penny czasami się irytuje i potrafi uciec się do oszustwa. Stara się bardziej dostrzegać zalety, niż wady innych osób. Jest także opiekuńcza, wyrozumiała i niezależna.

Jest wysportowana, czego dowodzi bycie cheerleaderką i członkinią klubu, w którym ćwiczyła pływanie synchroniczne. W "Sukience" jest jedną z pierwszych osób, które jako pierwsze kończą bieg po torze.

CiekawostkiEdytuj

  • Najwyraźniej jest uczulona na orzeszki arachidowe, chociaż sama nim jest.
  • Jest też uczulona na jagody.
  • W "Kwiatku" okazuje się że Leslie jest jej kuzynem.
  • Od odcinka "Skorupa" ma postać zmiennokształtnej wróżko-podobnej istoty i nie nosi już swojej skorupy.
  • W pierwotnych koncepcjach miała ciemniejsze rogi.
  • Gdy wyszła ze skorupy miała brązowe oczy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki