Fandom

Gumball Wiki

Otchłań (miejsce)

242strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Otchłań jest wymiarem (i prawdopodobnie świadomym bytem), do którego trafiają postaci i obiekty z Elmore, które zostały wymazane ze świata jako jego "błędy". Pojawił się po raz pierwszy w odcinku Otchłań. Występuje też w odcinkach Wyrocznia (na obrazie Banana Barbary) i Nikt (jako miejsce, z którego uciekł Rob).

Przegląd Edytuj

Z biegiem historii świata, gdy osoba, obiekt, wynalazek, gra, moda, prehistoryczne zwierzę lub inne rozmaitości zostają uznane za błąd wszechświata, zostają usunięte i wymazane z realnego świata kończąc w Otchłani. Czasami, gdy dana osoba zostaje wysłana do Otchłani, wydaje się zostawać zamrożona w czasie jak zatrzymane video, ale można zniwelować ten efekt poprzez dotyk. Za tło Otchłani służą statyczne zakłócenia lub przestrzeń kosmiczna, a prawa fizyki zostają tam wypaczone, ponieważ wyraźnie panuję tam mniejsza grawitacja i kierunek skrętów przyciągania grawitacyjnego się tam waha. Błędy wysyłane do Otchłani są pozostawione unoszące lub pływające wokół niej, chyba że stoją na pływającej platformie.

Gdy błąd zostanie wysłany do Otchłani, wszystkie dowody na to że kiedykolwiek istniał zostają usunięte ze świata - wspomnienia dotyczące błędu zostają wymazane u każdego (chyba że ta osoba nosi foliową czapkę), zdjęcia i obrazy na których znajduje się błąd nie zostają usunięte, ale sama pomyłka zostaje z nich wymazana, wraz ze wszystkim co do niej należało (jak szafka szkolna lub dom). W miejscach gdzie znajdował się dom błędu świat po prostu składa się do środka żeby pozbyć się dowodów na istnienie pomyłki. Kiedy świat składa się do środka aby ukryć dowody na istnienie odchylenia jest możliwe, aby zmusić to miejsce do rozłożenia się tworząc tym portal między Otchłanią i światem. Ten portal będzie zasysać wszystko co znajduje się w jego pobliżu, co działa w obie strony, ale wraz z upływem czasu portal zacznie się kurczyć i ostatecznie zamknie się z powrotem, aby powstrzymać błędy przed wydostaniem się z Otchłani z powrotem do świata.

Uniwersalnym Pilotem można również otworzyć portal do Otchłani.

Rzeczy i osoby wessane do Otchłani Edytuj

  • Molly (dawniej) - usunięta i wysłana do Otchłani przez swoją nudną i nieciekawą osobowość. Wydostał ją stamtąd Gumball, Darwin i Pan Small
  • Rob (dawniej, dwukrotnie) - usunięty i wysłany do Otchłani z nieznanych powodów, choć jego brak celu w życiu lub status jako niesamowicie nieznaczącego charakteru w serialu może być powodem. Uciekł z powrotem do świata chwytając się vana Pana Smalla, ale został przez to zdeformowany. Wraca tam w "Powtórka", gdy Gumball wrzuca go tam za pomocą uniwersalnego pilota.
  • Gumball (dawniej, trzy razy) - wszedł do Otchłani za pośrednictwem portalu, aby odnaleźć i uratować Molly, a następnie uciekł z powrotem do świata. Ponownie wrócił do Otchłani w "Katastrofa", po tym jak Rob wrzucił uniwersalny pilot do portalu, który tam prowadzi. W "Powtórka" wszedł do Otchłani, aby odnaleźć i uratować Roba zanim zostanie całkowicie wymazany z istnienia.
  • Darwin (dawniej) - wszedł do Otchłani przez portal aby uratować Molly, a następnie uciekł z powrotem do świata.
  • Pan Small (dawniej) - wszedł do Otchłani przez portal aby odnaleść i uratować Molly oraz swojego ukochanego vana, Janice, po czym uciekł z powrotem do świata.
  • Aluminiowe czapki Gumballa, Darwina i Pana Smalla - wciągnięte by wymazać ich pamięć i utrzymać istnienie Otchłani w tajemnicy
  • Lakier do włosów z lat 80-tych - trafił tam przez swoją toksyczność
  • Keytar (instrument muzyczny) - usunięty i wysłany do Otchłani z nieznanych powodów.
  • Wczesny design Darwina - najprawdopodobniej usunięty z powodu sfinalizowanego projektu Darwina.
  • Wieża transmisyjna - usunięta i wysłana do Otchłani z powodu niebezpiecznego ryzyka wysokiego napięcia.
  • Zeppelin - wciągnięty przez wysokie ryzyko pożaru
  • Janice (dawniej) - usunięta i wysłana do Otchłani ze względu na jej ekscentryczny i hippisowski wygląd. Wróciła do świata wraz z Panem Smallem, Gumballem, Darwinem i Molly.
  • Disco - usunięte i wysłane po tym jak umarło w 1980 roku.
  • Jorts (krótkie dżinsowe spodnie) - wyszły z mody
  • Spinacz Clippy z Microsoft Office Assistant - przez wielu uznawany za irytujący dodatek do oprogramowania MS Office
  • Domek na drzewie Molly
  • Plereza (męska fryzura z lat 80-tych)
  • Wczesna wersja domu Wattersonów
  • Niektóre modele z niskobudżetowego fikcyjnego filmu "How to Ratatwang Your Panda"
  • LaserDisc (pierwszy komercyjny dysk optyczny, wyparty przez DVD)
  • Pluton - od 2006 r. kwalifikowany jako planeta karłowata a nie planeta
  • Modele do animacji CGI
  • Zarys głowy Nicole
  • Ptaki Dodo - wymarły gatunek
  • Crazy Frog
  • Komin ze statku Titanic
  • Piłki Pogo
  • Kamienna chmurka - taka jak ta, która w odcinku Praca zniszczyła samochód Wattersonów
  • Różne modele samochodów
  • Taśmy z muzyką - przestarzały format
  • Wczesna koncepcja Szkoły w Elmore, pochodząca z odcinka pilotażowego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki