Fandom

Gumball Wiki

Odpowiedzialni

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odpowiedzialni
Numer odcinka 2
Premiera 22.11.2011.
Poprzedni odcinek DVD
Następny odcinek Trzeci

Odpowiedzialni - 2 odcinek pierwszego sezonu Niesamowitego świata Gumballa.

Streszczenie Edytuj

Gumball i Darwin, próbują udowodnić że są odpowiedzialni, opiekując się młodszą siostrą - Anais.

FabułaEdytuj

Nicole i Richard szykują się na zebranie rodziców w szkole. Richard nie chce włożyć spodni, ponieważ są za ciasne. Nicole na siłe próbuje mu je włożyć i gdy się w końcu udaje, słychać dzwonek do drzwi. Okazuje się, że to osoba, którą Richard zamówił do zaopiekowania się dziećmi pod nieobecność rodziców. Nie wygląda jednak na odpowiednią kandydatkę i Nicole rezygnuje z jej usług. Prosi więc Gumballa i Darwina by zaopiekowali się młodszą siostrą.

Anais chce iść na górę, jednak chłopcy ją powstrzymują mówiąc, że 70% wypadków dzieje się na schodach. Dziewczynka włącza ulubioną bajkę pt. Oślica Daisy. Gdy pojawiają się reklamy Gumball i Darwin niszczą telewizor, twierdząc, że w reklamach jest zbyt dużo przemocy. Telewizor zaczyna płonąć i chłopcy biegną po wodę by ugasić pożar. Anais ostrzega ich jednak, że urządzenia elektryczne gasi się inaczej, lecz jest za późno i telewizor wybucha.

Bracia proponują Anais spacer. By dziewczynka była bezpieczna zakładają jej smycz. Napotkany w parku Marvin droczy się z Anais myśląc, że jest ona zwierzątkiem domowym. Zdenerwowana Anais gryzie go nagle w palec, więc chłopcy stwierdzają że jest głodna. W domu przygotowują jej wstrętne, lecz ich zdaniem odpowiednie dla dzieci, jedzenie. Na dodatek sami przeżuwają pokarm żeby Anais się nie zadławiła. Zirytowana dziewczynka zrzuca na nich całą zawartość talerza. Chłopcy postanawiają ją wykąpać. Darwin stwierdza jednak, że woda jest niebezpieczna i Gumball szybko wyciąga Anais z wanny. Dziewczynka mówi, że sama się umyje i wyrzuca ich z łazienki. Bracia nie dają jednak za wygraną i reagują słysząc szum wody. Gumball proponuje siostrz by założyła pieluchę. Anais ma już dosyć nadopiekuńczych braci i ucieka przed nimi, a chłopcy ją ścigają, robiąc bałagan w całym domu. Dziewczynka zapędza ich w pułapkę i gdy wychodzą na zewnątrz domu, zamyka za nimi okno. Nagle okazuje się, że woda z wanny zalewa dom.

Gumball i Darwin próbują się dostać z powrotem do środka i gdy w końcu im się to udaje, płyną natychmiast do pokoju, w którym jest uwięziona siostra. Razem próbują wymyślić jak uciec z zalanego domu. Anais wpada na pomysł by wypłynąć przez komin i udaje im się to. Lądują na ziemi wyrzuceni z ogromną siłą przez gejzer wody. Tymczasem ich rodzice wracają z wywiadówki i Nicole zaczyna oskarżać dzieci o zniszczenie domu. Gumball zrzuca winę na Darwina, Darwin na Anais, Anais na matkę, a Nicole na Richarda bo nie znalazł odpowiedniej opiekunki. Na koniec odcinka Richard stwierdza, że to wina internetu i ku jego uciesze, wszyscy się z tym zgadzają.

BohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku dzieci Watersonów zalewają mieszkanie.
  • W tym odcinku Gumball i Darwin zniszczyli telewizor i laptop.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki