Fandom

Gumball Wiki

Nicole

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Nicole Watterson
G3.png
Nicole Watterson
Imię: Nicole
Nazwisko: Watterson
Płeć: Żeńska
Gatunek: Kot
Wiek: ok. 40
Zajęcia: praca biurowa w Tęczowej Fabryce
Kolor sierści: Niebieski
Kolor oczu: Czarny

Nicole Watterson – matka Gumballa i Anais oraz żona Richarda. Ciężko pracująca kobieta, która stara się wspierać swoją rodzinę w każdym aspekcie życia. Jest przykładem matki idealnej, jedyną rysą na jej charakterze jest to, że bardzo łatwo ją wyprowadzić z równowagi.

WyglądEdytuj

Nicole jest kotem o niebieskiej sierści. Jej oczy są czarne, a rzęsy proste. Posiada ona także kocie wąsy. Jej codzienny ubiór to biała koszula z kołnierzykiem oraz szara spódnica do kolan. Nicole nosi także tęczową broszkę przypiętą do piersi, która symbolizuje jej miejsce pracy - Tęczową Fabrykę. Chodzi boso. W sezonie drugim jej wygląd trochę się zmienia: spódniczka robi się dłuższa, natomiast wąsy stają się krótsze.

Nicole-Watterson-the-amazing-world-of-gumball-the-amazing-world-of-gumball-32877549-1013-576.jpg

Nicole

OsobowośćEdytuj

Nicole jest miłą, kulturalną oraz sympatyczną osobą. Bardzo kocha i troszczy się o swoje dzieci. Jest asertywna oraz stanowcza, potrafi postawić na swoim. Bardzo łatwo można wyprowadzić ją z równowagi; często, podczas napadu gniewu, nie jest świadoma swoich czynów. Jest typem perfekcjonistki i pedanta. Nie znosi nic nie robić. Gdy była młodsza wiele razy przeciwstawiała się dzieciom wyśmiewającym Richarda (jej przyszłego męża), ponieważ jako jedyna osoba go rozumiała. Nie jest obojętna na krzywdę innych.

CiekawostkiEdytuj

  • Nicole doskonale skacze. Jest to pokazane w odcinku Pilot.
  • Jest niezwykle szybka, zwinna oraz gibka.
  • Zna sztuki walki i jest bardzo silna.
  • Widać ją w kronice w odcinku Różdżka. Można tam zauważyć, że jej nazwisko panieńskie zaczyna się od litery "G". 
  • Pracuje w dziale skarg Tęczowej Fabryki. 
  • Jej imię i charakter są oparte na matce twórcy serialu - Nicole Bocquelet. 
  • Możliwe, że jest kotem pręgowanym, gdyż w takie właśnie zwierzę zamieniła się w odcinku Praca. 
  • Czasem marzy o normalnej rodzinie, co przyznała w odcinku Gwiazdka
  • W odcinku Klub uczęszcza do klubu panowania nad złością, ale i tak ma niezwykle wybuchowy charakter. 
  • Nienawidzi Panny Simian, która naśmiewała się z niej przez wiele lat. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki