Fandom

Gumball Wiki

Koniec

247stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Koniec - 5 odcinek pierwszego sezonu Niesamowitego świata Gumballa.

Streszczenie Edytuj

Gumball i Darwin są przekonani, że w ciągu 24 godzin nastąpi koniec świata. Próbują ten czas spędzić jak najlepiej.

Fabuła Edytuj

Gumball i Darwin, przełączając kanały w telewizji, trafiają na dziwną wiadomość. Wynika z niej, że koniec świata nastąpi już za 24 godziny. W szkole dowiadują się o nadchodzącym zaćmieniu słońca. Wydaje im się więc, że rzeczywiście dojdzie do katastrofy i postanawiają szybko zrealizować swoje marzenia. Gumball chcę się ożenić z Penny, mieć trwałą i dostać kucyka. Natomiast Darwin pragnie tylko pomagać innym, lecz brat wybija mu ten pomysł z głowy twierdząc, że nie ma na to czasu. W domu Gumball opowiada reszcie rodziny o zbliżającym się końcu świata, jednak tylko Richard im wierzy. Zamyka całą rodzinę w bunkrze, który okazuję się być przenośną toaletą. Gumball i Darwin, z braku miejsca dla wszystkich członków rodziny, postanawiają się poświęcić i wychodzą na zewnątrz ogladać koniec świata. Ma miejsce jedynie zwykłe zaćmienie i bracia przytulają się z ulgą.

Ciekawostki Edytuj

  • Scena, w której słowa wypowiadane na różnych kanałach telewizyjnych tworzą przy szybkim przełączaniu stacji logiczne zdanie nawiązuje do filmu Wysyp żywych trupów.
  • Zegar widoczny w niektórych scenach tego odcinka to nawiązanie do serialu "24" emitowanego na kanale FOX.
  • Gdy Gumball mówi "mam dla ciebie propozycję nie do odrzucenia" (w oryginale: I'll make you an offer you can't refuse) nawiązuje do słynnej kwestii z filmu Ojciec chrzestny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki