FANDOM

Juke
Juke.png
Płeć: Męska
Gatunek: boombox
Wiek: 12
Zajęcie: uczeń
Wrogowie: Tina
Kolor: szary, brązowy, niebieski

Juke - uczeń w klasie Panny Simian, pochodzi z Boomboxembourg'a. Nikt nie rozumie jego mowy, ponieważ zamiast słów używa bitów. Może też mówić normalnie, ale ma za krótkie ręce żeby dosięgnąć przełącznika i zmienić tryb z muzycznego na głosowy.

Wygląd Edytuj

Juke jest dzieckiem z radiem typu boombox zamiast głowy. Ma oczy w miejscu głośników. Nosi brązową koszulę, niebieskie jeansy i białe buty. Jest stosunkowo niski i ma lekką nadwagę. Jego ręce i nogi są dość krótkie. Często intensywnie gestykuluje, kiedy chce coś powiedzieć, bo inni nie rozumieją jego mowy. Z tyłu głowy ma przełącznik umożliwiający zmianę trybu mowy.

Od 2 sezonu ma brwi, a jego oczy zmieniają kolor zależnie od nastroju.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o jego charakterze, ponieważ nie mówi normalnie i zwykle występuje tylko epizodycznie. Jest raczej spokojnym uczniem, nie robi nic złego. Czasami się irytuje gdy inni go nie rozumieją. Zdenerwował się też w odcinku Boombox, kiedy Gumball niechcący przełączył go z powrotem w tryb muzyczny.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię pochodzi od angielskiego słowa "jukebox" oznaczającego szafę grającą.
  • Z odcinka Boombox wynika, że Juke potrafi normalnie mówić, a nie tylko wydawać beatbox-owe dźwięki.
  • Juke pochodzi z kontynentu zwanego Boomboxembourg'iem. Jest to oczywiście parodia Luksemburga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki