Fandom

Gumball Wiki

Joanna Watterson

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Joanna Watterson
Babcia Jojo.jpeg
Imię: Joanna
Nazwisko: Watterson
Płeć: Żeńska
Gatunek: Królik
Wiek: 62 (do odcinka "Mężczyzna"), 63 (obecnie)
Zajęcia: emerytka
Kolor sierści: Różowy
Kolor oczu: Czarne
Joanna "Babcia Jojo" Watterson - matka Richarda i teściowa Nicole. Gumball nie znosi jej pocałunków.

Wygląd Edytuj

Babcia Jojo to różowy królik, podobnie jak Richard i Anais. Nosi okulary w kształcie kocich oczu z lekko fioletowymi szkłami oraz beżową sukienkę (w 1 sezonie są na niej białe kropki). Ma pomarszczone usta i czoło. Od 2 sezonu jest niższa, ma krótsze wąsy i wygląda starzej.

Osobowość Edytuj

Babcia Jojo jest zrzędliwą i nieco leniwą osobą. Zmusza dzieci do całowania jej. Spędza całe dnie oglądając telewizję.

Nie szanuje swoich wnucząt - tylko Anais woła po imieniu a o Gumballu mówi "ten niebieski".

Nawet kiedy była dużo młodsza miała zrzędliwy i złośliwy charakter (powiedziała Richardowi, że magia nie istnieje wywołując u niego histerię).

Syna wychowała trzymając go cały czas po kloszem - izolując go od wszystkich "niebezpieczeństw" sprawiła, że nie potrafi logicznie myśleć. Tak samo podeszła do wychowania wnucząt. Doszło do konfliktu między nią a Nicole na tym tle (odc. "Autorytet").

Ciekawostki Edytuj

  • Z tego jak zwraca się do wnucząt wynika, że faworyzuje Anais (tylko do niej mówi po imieniu).
  • W retrospekcji Richarda z odcinka "Różdżka" wygląda dokładnie tak samo jak w odcinku "Pocałunek".
  • Babcia Jojo ma w sobie tyle metalu, że jest zarejestrowana jako pojazd samobieżny (odc. Mężczyzna).
  • Z odcinka "Podpis" wynika, że jej imię to Joanna.
  • Do tej pory miała po jednym odcinku, w którym grała główną rolę na sezon.

Więcej w Fandom

Losowa wiki