Fandom

Gumball Wiki

Frankie Watterson

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Frankie Watterson
Imię: Frankie
Nazwisko: Watterson
Płeć: Męska
Gatunek: Szczur
Kolor sierści: Szary
Kolor oczu: Czarny
Frankie Watterson - postać epizodyczna, ojciec Richarda. Pierwszy raz wspomniany w odcinku "Zegarek", później w odcinku "Mężczyzna" (okazało się, że porzucił swoją rodzinę kiedy jeszcze Richard był małym dzieckiem). Pokazano go po raz pierwszy w odcinku "Podpis".

Wygląd Edytuj

Frankie jest bardzo podobny do swojego syna, ale w przeciwieństwie do niego jest szarym szczurem. Nosi czerwoną hawajską koszulę, pognieciony czarny krawat, fioletowe spodnie oraz beżowy płaszcz i oliwkowy kapelusz. Ma podbite prawe oko.

CharakterEdytuj

Frankie jest typem oszusta, dosłownym "szczurem". Próbował wrobić swojego syna i jego rodzinę w przekazanie mu prawa własności do domu Wattersonów. Nie miał skrupułów dopóki nie przypomniał sobie dnia, w którym skrzywdził swoją rodzinę odchodząc od niej. Pomimo tego co zrobił, jego egoizm nadal kazał mu prosić rodzinę o zjednoczenie.

Historia dotycząca rodzinyEdytuj

Frankie porzucił swoją rodzinę pod pretekstem pójścia po mleko. Richard dalej wierzy w kłamstwo ojca. W jednym z odcinków zazdrosny o swoją matkę Richard adoptuje Louiego, który potem adoptuje Nicole. W gdy sprawy rodzinne mają się ku przepaści, Anais znajduje jedno rozwiązanie: za wszelką cenę znaleźć Franka. Gdy Frankie powraca po wielu latach Richard ma mu jedynie za złe, że nie kupił mleka. Relacje między nim a Joanną Watterson się nie zmieniają. Dalej nienawidzi męża.

PodobieństwoEdytuj

Ma też pewne cechy typowe dla Richarda, takie jak lenistwo czy bycie niekompetentnym rodzicem, ale są one dużo silniejsze niż u jego syna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki