FANDOM

Dom Wattersonów
Watterson's House.png
Miasto Elmore
Mieszkańcy Gumball, Darwin, Anais, Nicole, Richard
Kolor Niebieski z białymi wykończeniami

Dom rodziny Watterson to główna lokalizacja w serialu. Mieszka w nim Gumball , Darwin , Anais oraz ich rodzice Nicole i Richard.

Praktycznie w każdym odcinku serialu jest widoczny, lecz w niektórych się nie pojawił. Były to epizody: Ciśnienie, Tajemnica (The Mystery), Piknik, Skarpeta, Kwiatek,  Banan, Przeprosiny, Słowa, Zakład, Zdjęcie, Burza, Granica, Otchłań, Kłamczuch, Stowarzyszenie, Trójkąt, Inni, Parking, Upgrade, Stażysta i Rada.

KuchniaEdytuj

W kuchni znajduje się podłoga w czarno-białą kratkę, drzwi wychodzące na podwór
Kitchen.png

Kuchnia

ko i lodówka z przyczepionymi kolorowymi magnesami oraz dwoma pudełkami płatków na wierzchu, widocznymi w odcinku Żart. Jest tam również zlewozmywak, białe i brązowe szafki kuchenne oraz schowek. Wattersonowie mają tam również barek oraz dwa stołki barowe, znajdujące się na wprost okna. Firanki są koloru ciemnopomarańczowego z motywem geometrycznym. Ściany są wyłożone brązową boazerią. Kuchnia jest utrzymana w kolorach brązowym oraz białym.

Salon (pokój dzienny)Edytuj

G2.png

Salon

W salonie ściany mają kolor żółty, a na podłodze jest granatowa wykładzina. Znajduje się tam kanapa w kratę, stół, telewizor oraz czerwono-biały dywan. Na ścianie widnieją dwa obrazy - pierwszy z nich przedstawia rodzinę Wattersonów, a drugi jednorożca. W pokoju, po lewej stronie są schody prowadzące na górę. Znajdują się tam również białe drzwi frontowe i wejście do kuchni. Brązowe drzwi za kanapą prowadzą do sypialni rodziców.

JadalniaEdytuj

Jadalnia jest połączona z salonem. Znajduje się tam wejście do kuchni oraz stół i krzesła (w tym dziecięce krzesełko Anais). Na ścianach wiszą dwa obrazy: jeden ze smutnym króliczkiem-klaunem, a drugi z białymi, galopującymi końmi.

ŁazienkaEdytuj

Łazienka znajduje się na I piętrze. Ściany od połowy w dół są pomalowane na kolor zielony, natomiast reszta jest biała. Na podłodze jest mały, biały dywanik. W łazience jest biała wanna z prys
Bathroom.jpg

Łazienka

znicem, biały sedes z brązową pokrywą, biała ceramiczna umywalka, lustro, kosz na śmieci oraz kosz na brudną bieliznę. Obok umywalki i nad wanną są ręczniki. Na umywalce i wannie postawione są różne kosmetyki (na umywalce także szczoteczki do zębów). Nad sedesem wisi apteczka.

Pokój Gumballa i DarwinaEdytuj

W tym pokoju śpi Darwin i Gumball; Gumball śpi na dole na łóżku piętrowym, Anais na górze, a Darwin w kulistym akwarium (na
Gdroomcomp.jpg

Pokój Gumballa i Darwina

którym jest czerwona naklejka Proszę pukać) obok łóżka piętrowego. Ponadto w pokoju znajduje się biurko z komputerem (widoczne w odcinku Internet), plakaty, flagi oraz inne rzeczy. Pokój jest zazwyczaj bardzo brudny (zwłaszcza pod łóżkiem).

Pokój AnaisEdytuj

Pokój Anais pojawił się po raz pierwszy w odcinku Randka. Niewiele zostało pokazane, ale widać zielone ściany, plakat z koniem, niektóre lalki i zabawki w pudełku. Do tej pory, nie było już więcej mowy o pokoju Anais.

Pokój Richarda i NicoleEdytuj

Pokój rodziców Gumballa rzadko pojawia się w serialu. Znajduje się na parterze. po prawej od wejścia. Tak jak w pokoju Gumballa i Darwina stoi tam komputer. Sciany są koloru białego, jest też biała lampka nocna
G1.png

Pokój rodziców

koło drewnianego łóżka. Pościel jest w kolorze biało-brązowo-pomarańczowym. Na ścianie wisi obrazek przedstawiający morze i zachodzące słońce. Nad łóżkiem wisi obrazek z lecącym bocianem. Po obu stronach łóżka są szafki nocne, na których leżą różne bibeloty. W pokoju, koło białych drzwi stoi brązowa szafa. Na podłodze postawione są rośliny.

StrychEdytuj

Na strychu panuje bałagan, wszystko jest mocno zakurzone. Znajduje się tam lustro, a na podłodze leżą w nieładzie książki, paczki i pudełka.

Piwnica Edytuj

Wattersonowie nie wiedzieli, że w ich domu jest piwnica aż do odcinka Nikt. Pomieszczenie to znajduje się pod schodami, wejście jest ukryte w drewnianej ściance przy schodach. Są tu tylko półki i kartony. Rob mieszkał w tej piwnicy od czasu ucieczki z Otchłani.

CiekawostkiEdytuj

  • Dom Wattersonów jest położony na 1026 York Street, Vallejo, Kalifornia, USA.
  • Skrzynka pocztowa Wattersonów ma na drzwiczkach małą, czarną twarz.
  • Telewizor Wattersonów jest wyprodukowany przez markę Soppy - parodia Sony.
  • Gumball i Darwin mają w pokoju konsolę do gier przypominającą połączenie SNES/SFC (kontroler) z Xbox'em 360 (kształt i napęd DVD). W ich pokoju jest też komputer podobny do Commodore Amiga 1000.
  • W rzeczywistości dom Robinsonów znajduje się po lewej stronie, zaś w serialu po prawej.
  • W jednym ze zwiastunów serialu widać huśtawkę z opony w ogrodzie, ale nie pojawiła się ona dotychczas w żadnym odcinku oprócz zdjęcia pokazanego w "Wielkim zawodzie".
  • Wattersonowie mają mnóstwo rysunków przedstawiających jednorożce w swoim domu.
  • W pokoju Gumballa znajduje się flaga zespołu Ducks Dodgers (nawiązanie do serialu animowanego Duck Dodgers).
  • Z odcinka "Zamek" wynika, że frontowe drzwi wykonane są z litego dębu.
  • Dom posiada komin, ale nie jest on raczej wykorzystywany, ponieważ dostęp do kominka blokuje szafka z telewizorem.
  • Na zdjęciu z wczesnego etapu produkcji serialu, dom ma oczy i czerwoną markizę z zębami. Na pytanie czy jest on żywy, James Lamont (jeden z producentów) odpowiedział, że w Elmore wszystko jest żywe.
  • Układ pomieszczeń nie jest konsekwentny w poszczególnych odcinkach. Z odcinka "Mężczyzna" wynika, że sypialnia rodziców znajduje się na parterze. Jednak w "Planie" sypialnia ta ma taki układ, że nie zmieściłaby się w tej części domu. Poza tym pokój Gumballa i Darwina jest po prawej stronie od schodów, czyli okno powinno być z boku domu. Tymczasem znajduje się ono z przodu. Tę pierwszą niekonsekwencję widać na poniższym planie parteru domu.
    Wattersons' house ground floor scheme.PNG

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki