Fandom

Gumball Wiki

Darwin

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij
Darwin Raglan Caspian Ahab Poseidon Nicodemius Watterson III
Darwin-hp.png
Płeć Męska
Gatunek Ryba
Wiek 10 lat
Zajęcie/praca Uczeń
Kolor Pomarańczowy
Kolor oczu Czarny

Darwin Raglan Caspian Ahab Poseidon Nicodemius Watterson III – to drugi główny bohater serialu Niesamowity świat Gumballa. Jest złotą rybką, a od kiedy wyrosły mu nogi i nauczył się mówić, stał się częścią rodziny Wattersonów.

Wygląd

Darwin to pomarańczowa rybka z dużą głową. Ma małą płetwę ogonową i duże czarne oczy. Jego nogi są bardzo długie w stosunku do reszty ciała. Pod jego głową widać cień, który był mylony przez niektórych z bluzką i spodniami, jednak w sezonie drugim ten cień znika.

W II sezonie jego oczy są czasem zaokrąglone i znikają mu łącznie dwie rzęsy (ma dwie na jednym oku zamiast trzech). Od III sezonu jego oczy są już zawsze okrągłe.

Osobowość

Niewiele wie o życiu. Jest bardzo pomocny, lecz czasami nie radzi sobie w trudnych sytuacjach. Wynika to z faktu, iż początkowo był zwykłą rybką w akwarium. Darwin jest przyjacielski i sympatyczny. Zna wiele postaci, m.in. dwa szczury przy kebabie, staruszka, 100-dolarówkę i włamywacza, z którymi się wita w odc. Pocałunek.

Ma dużą pamięć, co pomaga mu w nauce. Jednak podstawowa pisownia sprawia mu trudność.

Pomimo, że urósł, nadal śpi w swoim małym akwarium i uwielbia płatki dla ryb. Lubi też chipsy, lody i ciasteczka.

Relacje

Gumball to najlepszy przyjaciel Darwina i zarazem jego brat. Bez siebie nie mogą żyć, razem grają w swoją ulubioną grę ,,Knuj i walcz!"

Anais lubi go mniej od Gumballa, ale szanuje go i kocha, a także często ratuje od różnych niebezpieczeństw.

Nicole troszczy się o Darwina, co widać w kilku odcinkach. W "Geniuszu" bardzo za nim tęskniła. Co ciekawe bardzo rzadko bezpośrednio z nim rozmawia.

Richard - Darwin bardziej traktuje go jak dobrego przyjaciela niż jak ojca. Razem bawią się w dziecinne gry. W odcinku Głupole Richard mówi nawet, że Darwin to jego ulubione dziecko.

Carrie to dobra przyjaciółka Darwina. Ich relacje są mieszane.  W "Hallowen" Darwin staje się duchem i całuje Carrie. Jednak nadal nie wiadomo czy naprawdę ją lubi.

Ciekawostki

  • Darwin jest ósmą złotą rybką Wattersonów.
  • Ma geny glonojada (Impreza).
  • Jest bardziej wysportowany niż Gumball i świetnie pływa.
  • Darwin potrafi mówić po chińsku.
  • Dobrze rysuje (Randka) i gra na ukulele (Internet)
  • Prawdopodobnie jest oburęczny.
  • Oprócz Gumballa, Darwin jest jedyną postacią, która występuje w prawie każdym odcinku (wyjątkiem jest Stażysta).
  • Darwin zazwyczaj chodzi za Gumbalem.
  • W dwóch odcinkach głowa Darwina wybuchła.
  • Darwin umie mówić od tyłu. 
  • W szkole stoi na krześle, lecz w autobusie siedzi .
  • Jest jedynym Wattersonem, który nie jest ssakiem.
  • We śnie Gumballa całował się z Penny, a później z Penny z twarzą Sussie.
  • Gumball dostał go w prezencie świątecznym od rodziców. Później wyrosły mu nogi i stał się członkiem rodziny.
  • Jest zarejestrowany jako zwierzątko domowe, a nie adoptowane dziecko Watterson'ów (odcinek Geniusz).

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki