Fandom

Gumball Wiki

Dług

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dług
Numer odcinka 4
Premiera 8.11.2011.
Poprzedni odcinek Trzeci
Następny odcinek Koniec

Dług - 4 odcinek pierwszego sezonu Niesamowitego świata Gumballa.

StreszczenieEdytuj

Gumball chce odwdzięczyć się Panu Robinsonowi za "uratowanie życia". Jego działania przynoszą jednak odwrotny skutek.

Fabuła Edytuj

Gumball czeka na Pana Robinsona, który ma występ tego wieczoru. Gdy sąsiad w końcu przyjeżdża, chłopak myśli, że zaraz go przejedzie. W rzeczywistości Pan Robinson tylko powoli parkował i gdy widząc rozpaczającego Gumballa zatrzymał się, Gumball oznajmił, że jest mu wdzięczny za uratowanie życia i musi spłacić dług, który ma w związku z tym wobec niego. Od tej chwili chłopiec za wszelką cenę usiłuje mu pomóc, ale Pan Robinson nigdy nie znajduje się w niebezpieczeństwie a starania Gumballa przynoszą odwrotny skutek. Darwin i Anais wymyślają więc plan, zgodnie z którym Gumball będzie mógł w końcu uratować ukochanego sąsiada. Podrzucają mu wiadomość sugerującą, że ktoś przeprowadzi zamach na życie Gaylorda podczas jego występu. Wieczorem gdy Pan Robinson wchodzi na scenę, Gumball próbuje znaleźć zamachowca, a jego brat i siostra planują upozorować zamach by dać Gumballowi szansę na uratowanie Robinsona. Choć im się to nie udaje, na mężczyznę spada przypadkiem reflektor i Gumball przed nim sąsiada. Nagle Darwin i Anais przypadkowo przyciskają pana Robinsona opuszczającą się platformą uruchomioną niechcący przez Gumballa.

BohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Gumball nie umiał przeczytać słowa "Zlikwidowany".
  • Kiedy Gumball krzyczy w zwolnionym tempie "NIE !", w tle słychać fragment piosenki Beatlesów "A Day in the Life".
  • Samochód Pana Robinsona ma na kierownicy symbol przypominający znak Cadillaca.

Więcej w Fandom

Losowa wiki