Fandom

Gumball Wiki

Burza

244strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Burza - 27 odcinek drugiego sezonu i 63 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Fabuła Edytuj

Wszystkich w klasie Gumballa denerwowało to jak Alan i Carmen okazywali sobie miłość. Carmen przyznała, że też uważa, że ich związek jest zbyt idealny i przez to nudny. Poprosiła więc Gumballa o pomoc. Jego zadaniem było zalecanie się do niej na oczach Alana. Darwin w tym czasie odciągnął podstępem Penny żeby nie pomyślała, że Gumball zakochał się w Carmen. Gumball trafiony piłką do kosza niechcący "pocałował" Carmen. Alan, widząc tą scenę, odleciał zrezygnowany. Masami doradziła Gumballowi jak może ponownie zbliżyć Alana i Carmen do siebie. Jej plan zakładał, że zacznie chodzić z Alanem i wtedy Carmen poczuje się zazdrosna. Stało się jednak inaczej - Carmen załamała się tylko i poddała. Masami powiedziała Gumballowi, że właśnie o to jej chodziło bo chciała mieć Alana dla siebie. Gdy do sali wszedł Darwin, Penny i Carmen, którzy zwrócili się przeciwko Masami, ta zamieniła się w chmurę burzową i wyleciała z sali zabierając Alana ze sobą. Balon odważnie powiedział co czuje do Carmen i Masami, zniesmaczona jego sentymentalnym monologiem, odpuściła. Alan i Carmen znów stali się parą ku obrzydzeniu swoich kolegów. Gumball poprosił Penny by nigdy nie stali się tak przesadnie słodcy jak ta dwójka.

Postaci Edytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki