FANDOM

Bracia - 22 odcinek trzeciego sezonu i 98 ogółem Niesamowitego świata Gumballa.

Fabuła Edytuj

Czy niewinna pogawędka w autobusie szkolnym między Gumballem i Darwinem, może się skończyć wybuchem zazdrości u tego drugiego? Tak, podczas gdy Gumball zmienia temat na bardziej delikatniejszy, czyli o swoim związku z Penny. Na początek pyta o idealne miejsce na kolację na której można powiedzieć coś ważnego, komuś naprawdę bliskiemu, później o idealną muzykę, itd... Aż w końcu pyta kogo by zabrał na tą. Wybór Darwina (Gumball) jest szokujący dla Gumballa, a Gumballa (Penny) jeszcze bardziej dla Darwina. Darwina dotyka zazdrość i dlatego na każdym kroku śledzi Penny, by znaleźć powód, dla którego Gumball, rzuciłby Penny. Wszystkie próby są daremne. W między czasie Gumball kupuje pierścionek zaręczynowy dla Penny. Później Darwin staje się jeszcze gorszy, cały czas przeszkadza Penny i to na oczach Gumballa. Chwilę przed tym, gdy Gumball chciał się oświadczyć Penny, to ona powiedziała mu: "Dajmy sobie czas. (tu zszokowana mina Gumballa) Przynajmniej do czasu, kiedy pogodzicie się z Darwinem, okropnie się czuję, kiedy muszę stawać między wami, was dwóch łączy coś wyjątkowego.". Później Gumball idzie do domu, gdzie chcąc, nie chcąc, żali się tym Darwinowi , podczas tego "wyżalania" Darwin postanawia pomóc Gumballowi i dzięki jego pomocy Gumball urządza randkę dla Penny, na której oświadcza się jej, a ona odmawia mu, ponieważ mają dopiero po 12 lat, a poza tym Darwin się jeszcze z tym nie pogodził.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki