Fandom

Gumball Wiki

Banan Joe

246stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Banan Joe
Bjoe.png
1 sezon
Płeć: Męska
Gatunek: Banan
Wiek: 12
Zajęcie: Uczeń
Kolor: Żółty
Kolor oczu: Czarny

Banan Joe to klasowy żartowniś. Jest bananem.

WyglądEdytuj

Banan Joe to żółty banan. Traktuje swoją skórkę jak koszulę - może ją zdjąć kiedy zechce. Ma czarne oczy, czarne, cienkie ręce i nogi wyglądające jak narysowane flamastrem i szare usta z plasteliny. Ma tylko trzy palce. W drugim sezonie jego wygląd się zmienia: jest zdecydowanie mniejszy, ma brwi (których nie miał w 1 sezonie), a usta są płaskie.

OsobowośćEdytuj

Joe jest klasowym żartownisiem i stara się być zabawny, lecz jego żarty mogą być obraźliwe, szkodliwe i złe. Banan Joe ma niechęć do dziewczyn.

Jego pokój jest bardzo brudny, leżą tam śmieci a rzeczy w szafce wyglądają niedbale.

Banan Joe wydaje się być kompletnym idiotą. Jest zdolny, by wpakować swoich przyjaciół w kłopoty, a później ich powstrzymywać przed zrobieniem głupstwa. Obraził Gumballa aż trzy razy w jednym odcinku.

Okazuje się również, że Joe łatwo wpada w gniew. W odc. Banan był wściekły, gdy dowiedział się, że ktoś żuł jego pióro i chciał za to skrzywdzić Gumballa I Darwina. Został pobity, a gdy się obudził i dowiedział się, że pobił Gumballa i Darwina (tak naprawdę oni sami się poturbowali), był z siebie dumny.

CiekawostkiEdytuj

  • Ilekroć Joe zbyt dużo się rusza, wszystko wiruje mu przed oczami.
  • W swoim pokoju ma plakat Banana Barbarzyńcy, w odniesieniu do Conana Barbarzyńcy.
  • Jego osobowość wydaje sie zmieniać w każdym odcinku.
  • W 2 sezonie ma brwi.
  • Jego oczy i usta mogą być usunięte i ponownie przyklejone, jak widać w odc. Banan.
  • W niektórych odcinkach przypadkowo pęka mu skórka i wychodzi wnętrze. Dzieje się tak w momencie, gdy ćwiczy ze sztangą i w odcinku "Zdjęcie", gdy Joe cały czas stoi w charakterystycznej pozycji.
  • Podczas szkolnej wycieczki Gumball i Darwin zapomnieli o nim. Joe musiał spać w namiocie z własnej skórki, a że nie miał jedzenia, musiał codziennie zjadać kawałek siebie (patrz. odcinek "Obietnica")
  • Gumball widział przez chwilę jak Joe oglądał filmik o obieraniu pomarańczy. Jest to nawiązanie do filmów dla dorosłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki