Fandom

Gumball Wiki

Anton

244strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Anton - utostowany kawałek chleba, chodzi do klasy Panny Simian.

Anton
250px
Płeć: Męska
Gatunek: tost
Wiek: 12
Zajęcie: uczeń
Krewni: rodzice

wujek Eddie

klony

Kolor: brązowy
Kolor oczu: czarny

Wygląd Edytuj

Anton jest małym kawałkiem utostowanego, lekko przypalonego chleba. Nosi białe rękawiczki na swoich cienkich, czarnych rękach. Ma też biało-czerwono-fioletowe buty. Od 2 sezonu ma brwi.

Osobowość Edytuj

Anton jest swego rodzaju popychadłem i ofiarą. Bardzo często zostaje ranny z czyjejś winy. Kiedy mówi, brzmi niepewnie i jakby był przestraszony.

Został siłą wciągnięty do gangu Tiny i razem z nimi naśmiewał się z Gumballa w odcinku Mąciwoda. Boi się Tiny i dlatego nie opuścił jej grupki. Powstała jednak pewna więź między nim a Tiną i Jamie. Być może koleguje się z Idaho i Banana Joe.

Wydaje się przyjacielski, wszyscy go witają w Przepisie a on im odpowiada.

Nieśmiertelność Edytuj

Anton ginął w serialu wiele razy, ale zawsze pojawiał się ponownie. Zostało to wyjaśnione w odcinku Przepis. Gumball i Darwin widzieli jak rodzice Antona tworzą go na nowo przy pomocy odpowiednio ustawionego tostera. Można w ten sposób wyprodukować dowolną ilość klonów Antona. Konieczne jest jednak odpowiednie ustawienie tostera, gdyż ma to wpływ na charakter klonów (przypalone są złe, niedopieczone zaś niedorozwinięte). Klony stworzone przez Gumballa i Darwina były naiwne, bezgranicznie posłuszne i głupkowate, co może świadczyć o tym, że stworzenie prawdziwego Antona jest bardziej skomplikowane (zwłaszcza, że oryginał pamięta wydarzenia sprzed odtworzenia go w tosterze, nie licząc ostatnich chwil przed śmiercią i tego jak zginął).

Ciekawostki Edytuj

  • Prawie zawsze gdy Anton się pojawia, zostaje w jakiś sposób zraniony. Nie dotyczy to jednak 2 sezonu.
  • Anton zajął 8 miejsce w Wyścigu Głupoli.
  • Często je kanapki, co jest ironiczne, gdyż on sam jest pieczywem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki