FANDOM

Anais Watterson
Anais
Płeć: Żeńska♀
Gatunek: Królik
Wiek: 4 lat
Zajęcie: Uczeń
Sierść: Kremowo-różowa
Kolor oczu: Czarny

Anais Watterson jest jedną z głównych bohaterek Niesamowitego świata Gumballa. Jest najmłodszym i najinteligentniejszym członkiem rodziny Wattersonów. Chodzi do Szkoły w Elmore razem z swoimi braćmi, Gumballem i Darwinem, jest wyższej klasie od nich, jak się dowiedzieliśmy w "Inni".

WyglądEdytuj

Anais jest małym, różowym króliczkiem. Jest podobna do swojego ojca Richarda, jednak jest ona znacznie mniejsza i szczuplejsza. Zwykle ubiera pomarańczową sukienkę z białymi kołnierzykiem i skarpetki tego samego koloru.

OsobowośćEdytuj

InteligencjaEdytuj

Anais jest bez wątpienia najinteligentniejszą członkinią jej rodziny, chociaż jej młody wiek uniemożliwia jej bycie zauważoną i potraktowaną poważnie przez dorosłych.Wielokrotnie pokazywano że ma talent do rozwiązywania problemów, na przykład kiedy wymyśliła wyjście z domu kiedy został zalany w "Odpowiedzialni", i kiedy opracowała kompleksowe rozwiązanie aby rozwiązać problem dostarczenia bagażu jej babci na górę w "Pocałunek".

DojrzałośćEdytuj

Anais może być uważana za najbardziej dojrzałą osobę w rodzinie Watterosonów po swojej matce. Często dba o swoich braci na wiele sposobów, na przykład pomaga im w odrobieniu zadań domowych i przyrządza śniadania.

TemperamentEdytuj

Anais przejęła po matce jej ognisty temperament. Gdy jej brat przypadkowo zgubił jej lalkę, wściekła się i groziła powiedzeniem o wszystkim matce. Kiedy indziej, po męczącym wciągnięciu ciężkiej walizki Babci JoJo na górę, Babcia poprosiła Anais by sprowadziła ją z powrotem na dół. Zdenerwowana Anais zamiast spełnić prośbę Babci i znieść walizkę na dół po schodach, wyrzuciła ją przez okno.

Dziecięce zachowaniaEdytuj

Choć Anais jest bardzo dojrzała jak na swój wiek, wciąż pojawiają się sytuacje, w których Anais powraca do dziecinnego zachowania. Jest wielką fanką Daisy Donkey, o czym świadczy jej ulubiona lalka Daisy i ogromny entuzjazm dla programu Daisy na Lodzie.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak samo jak Darwin i Babcia Jojo, Anais ma buty w przeciwieństwie do reszty jej rodziny.
  • W "Odpowiedzialni", dowiadujemy się że pomaga Gumballowi i Darwinowi z pracą domową, i że robi im codziennie śniadanie. Jednak, to może się skończyło w "Różdżka", gdyż nie było jej w tym odcinku, wtedy Gumball i Darwin zrobili sobie płatki.
  • Postać Anais jest oparta na młodszej siostrze twórcy serialu Bena Bocquelet, Anais Bocquelet. Pracuje ona jako programista komputerowy dla Electronic Arts Games.
  • Potrafi stworzyć ogromne bomby o kolorze różowym.
  • Odkryła niezwykły typ bakterii imprezowych na kanapce w lodówce.
  • Jest geniuszem.
  • Połączyła się z jej pierwszą najlepszą przyjaciółką.
  • Anais już chodzi do wyższej klasy niż Gumball i Darwin, chociaż ma dopiero 4 lata.
  • W odcinku Wybór dowiadujemy się, że Anais przy urodzeniu nazywała się Anias.