FANDOM

Anais Watterson
Anais
Anais Watterson
Płeć: Żeńska
Gatunek: Króliczek
Wiek: 4
Zajęcie: Uczeń/ Daisy
Sierść: Kremowo-Różowa Różowa
Kolor oczu: Czarny Różowy

Anais Watterson – czteroletnia genialna króliczka, siostra Gumballa. Jej ulubiona lalka nazywa się Daisy. Najinteligentniejsza oraz najmłodsza w rodzinie Wattersonów.

WyglądEdytuj

Anais jest małym, różowym króliczkiem. Podobna do swojego ojca Richarda, jednak jest ona znacznie mniejsza i szczuplejsza. Zwykle ubiera pomarańczową sukienkę z białymi kołnierzykiem i skarpetki tego samego koloru.

OsobowośćEdytuj

InteligencjaEdytuj

Anais jest najbardziej inteligentnym członkiem rodziny. Wiele razy wykazywały swój duży talent do rozwiązywania problemów. Choć ma dopiero 4 lata, uczęszcza do szkoły razem z Gumballem i Darwinem (ponieważ ma bardzo wysokie IQ) lecz nie jest z nimi w tej samej klasie. Czterolatka jest cenionym członkiem Szkolnego Klubu Fizyki. Mądrzejszy od niej jest jedynie Bobert, który jest robotem. Jest niezwykle sprytnym i przebiegłym strategiem, a także mistrzynią w kreśleniu skomplikowanych schematów. Chociaż jest często niedoceniana ze względu na swój wiek, potrafi to obrócić na swoją korzyść.

W odcinku Praca, gdy Gumball na chwilę zamienił się w Anais, stwierdził, że czuje się mądrzejszy.

DojrzałośćEdytuj

Anais może być uważana za najbardziej dojrzałą osobę w rodzinie Watterosonów po swojej matce. Często dba o swoich braci na wiele sposobów, na przykład pomaga im w odrobieniu zadań domowych i przyrządza śniadania.

TemperamentEdytuj

Anais przejęła po matce jej ognisty temperament. Gdy jej brat przypadkowo zgubił jej lalkę, wściekła się i groziła powiedzeniem o wszystkim matce. Kiedy indziej, po męczącym wciągnięciu ciężkiej walizki Babci JoJo na górę, Babcia poprosiła Anais by sprowadziła ją z powrotem na dół. Zdenerwowana Anais zamiast spełnić prośbę Babci i znieść walizkę na dół po schodach, wyrzuciła ją przez okno.

Dziecięce zachowaniaEdytuj

Choć Anais jest bardzo dojrzała jak na swój wiek, wciąż pojawiają się sytuacje, w których Anais powraca do dziecinnego zachowania. Jest wielką fanką Daisy Donkey, o czym świadczy jej ulubiona lalka Daisy i ogromny entuzjazm dla programu Daisy na Lodzie.

AktorzyEdytuj

  • Kyla Rae Kowalewski (USA, Europa, Australia i Kanada)
  • Agnese Marteddu (Włochy)
  • Yukiko Hinata (Japonia)
  • Alicia Velez (Ameryka Południowa)
  • Fernanda Ribeiro (Brazylia)
  • Martyna Sommer (Polska)

CiekawostkiEdytuj

  • Na niektórych zdjęciach ma wąsy jak reszta rodziny jednak w serialu już tak nie jest.
  • Jej imię ma w serialu dwie różne wymowy.
  • Postać Anais jest oparta na młodszej siostrze twórcy serialu Bena Bocquelet, Anais Bocquelet. Pracuje ona jako programista komputerowy dla Electronic Arts Games.
  • Potrafi stworzyć ogromne bomby o kolorze różowym.
  • Odkryła niezwykły typ bakterii imprezowych na kanapce w lodówce.
  • Jest geniuszem.
  • Połączyła się z jej pierwszą najlepszą przyjaciółką.
  • Anais już chodzi do wyższej klasy niż Gumball i Darwin, chociaż ma dopiero 4 lata.
  • W odcinku Wybór dowiadujemy się, że Anais przy urodzeniu nazywała się Anias.