Fandom

Gumball Wiki

Łyżka

240stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Łyżka - 8 odcinek pierwszego sezonu Niesamowitego świata Gumballa. 

StreszczenieEdytuj

Nicole ma urodziny, lecz Richard o nich zapomniał i nie ma dla niej prezentu. Musi zajmować się dziećmi, więc wysyła Gumballa i Darwina na stację benzynową by kupili jakiś upominek. Tymczasem na stacji ma miejsce napad.

Fabuła Edytuj

Richard wysyła Gumballa i Darwina na stację benzynową po prezent urodzinowy dla Nicole, o którym zapomniał. W tym czasie na stacji trwa napad. Chłopcy dają się nabrać przestępcy i pomagają mu myśląc, że zbiera pieniądze na cele charytatywne. Gdy Nicole dowiaduje się, że Richard wysłał dzieci same na stację benzynową w nocy, jedzie tam jak najszybciej i razem z Richardem wpada w pułapkę. Gumball i Darwin orientują się, że pomagali przestępcy i próbują go powstrzymać. Udaje się to Nicole, która ogłusza bandytę kiełbasą. Zostaje jednak przez pomyłkę oskarżona o udział w napadzie i trafia do aresztu. Policjant szybko orientuje się w pomyłce a Nicole postanawia wykorzystać czas do wyjścia z celi na danie nauczki zamkniętemu w niej przestępcy, który jest winny całemu zamieszaniu.

BohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na okładce książki o perukach znajduje się fryzura przypominająca włosy członków zespołu The Beatles.

Błędy Edytuj

  • W jednej scenie wąsy Richarda znikają. 
  • Gdy Gumball i Darwin uciekają przed przestępcą na butli gazowej, ogon Gumballa i kółka na butach Darwina znikają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki